Hoe komt u bij ons?

deskundigheid met oprechte betrokkenheid en persoonlijke aandacht

Het is raadzaam een verwijsbrief bij uw huisarts aan te vragen, deze per post opsturen of meenemen naar uw eerste afspraak, dan is de kans het grootst dat uw behandeling vergoed wordt door uw zorgverzekeraar. We trachten binnen kort contracten met de meeste zorgverzekeraars te sluiten, maar het is altijd raadzaam contact op te nemen met uw zorgverzekeraar en daar te informeren. Mocht u hulp zoeken voor iemand onder 18, is er een beschikking van gemeente nodig waar u woonachtig bent.

Verder is mogelijk dat u door de arboarts wordt verwezen of u zelf bereid bent de behandeling te bekostigen.

We verzoeken u naar de eerste afspraak het volgende mee te nemen:

  • Een identiteitsbewijs (paspoort of ID-kaart)
  • Uw zorgpas of een andere vorm van verzekeringsbewijs

Verwijsbrief van huisarts, bedrijfsarts of GGZ-instelling

Wat kunt u verwachten?

We hebben op dit moment geen wachtlijsten en u kunt bij ons terecht zodra u een afspraak hebt gemaakt. Een afspraak kunt u per mail aanvragen [email protected], middels een formulier op de website of bellen met 06 -12305787.
Indien u een mail of een appbericht stuurt wordt u binnen 24 uur teruggebeld of bericht.

Zodra u een afspraak hebt gemaakt en deze in het systeem geregistreerd staat, krijgt u een link per mail waarmee u terecht komt in een beveiligde omgeving en u een formulier mag invullen met basisgegevens en uw klachten. 

Uw eerste gesprek is een intake en u mag dan in meeste gevallen verwachten dat u na een week of in sommige gevallen direct na intake een advies krijgt met de richtlijn over het vervolg in de vorm van  behandeling en/of diagnostiek. Uw hulpvraag en behandeldoelen worden vastgelegd in een behandelplan en aan u voorgelegd. Wanneer u bij ons terecht gekomen bent met een huisartsverwijzing, wordt uw huisarts automatisch bericht over het begin en het einde van de behandeling, ook een behandelplan wordt naar uw huisarts verstuurd.

Mocht na een intakegesprek blijken dat uw klachten niet bij ons behandeld kunnen worden, schakelen we een collega van andere discipline in of wordt u doorverwezen naar de instelling die het best aansluit bij uw problematiek, uiteraard in overleg met u.

Wachttijden

Op dit moment is er geen wachtlijst.

In geval van crisis

Mocht het tijdens de behandeling onverhoopt slecht met u gaan, mag u binnen de werktijden contact opnemen met ons of uw huisarts. Buiten de werktijden kunt u zich melden bij de huisartsenpost.

Goed in je vel, is een fantastich leven

Plan een afspraak

We hebben op dit moment geen wachtlijsten en u kunt bij ons terecht zodra u een afspraak hebt gemaakt. Een afspraak kunt u per mail aanvragen [email protected] of bellen met 06 12 30 57 87.

Indien u een mail of een appbericht stuurt wordt u zo snel mogelijk teruggebeld of bericht.

Scroll naar top
Managed by Kjenmarks - Wordpress & SEO specialisten